«Телекритика» вивчила пропозиції супутникових платформ Viasat, «Поверхность+», «НТВ+» і «Триколор» та з'ясувала, на чому вони роблять акценти у своїх промо-акціях.
ViasatКомпанія «Віжн ТБ» (ТМ Viasat) почала роботу на українському ринку у квітні 2008 року і стала першим провайдером супутникового телебачення, проліцензованим Національною радою з питань телебачення і радіомовлення (залишається поки єдиним ліцензіатом-провайдером).
Платформа Viasat у своєму переліку має найбільшу кількість українських телеканалів - 22 на платформі та з десяток тих, що містяться у вільному доступі на найпопулярніших серед українських мовників супутниках Sirius 4 і AMOS 3, на які можна налаштувати антену (Viasat базується на Sirius 4).
Viasat укомплектував канали в три пакети: «Сімейний» (41 канал, абонплата - 59 гривень на місяць), «Престижний» (66 каналів, 168 грн) і «Бізнес» (27 каналів, 200 грн). Додатково платформа рекламує доступ до понад
...
Читати далі »