1 березня на частоті 102,1 МГц у Львові розпочне мовлення
нова радіостанція «Радіо 24», що належить ТРК «Люкс». Про це ТК повідомив
генеральний директор ТРК «Люкс» (канал «24» і радіомережа «Люкс ФМ») Роман
Андрейко.
Нагадаємо, цю частоту виграла на конкурсі Нацради у квітні
2010 року ТРК «Праймедіа», яка має тісні «родинні» зв'язки з ТРК «Люкс».
Радіостанція вже почала мовлення в пілотному режимі під позивним «Український
формат».
«Це буде інформаційно-музична станція з унікальним форматом:
випуски новин виходитимуть кожні 15 хвилин: в рівній годині, на 15-й, 30-й і
45-й хвилині», - розповів пан Андрейко. Тривалість щогодинного випуску новин
становитиме 5-6 хвилин, решта - удвічі коротші. При цьому, в рівній годині і на
30-й хвилині новини будуть суспільно-політичні, а на 15-й та 45-й хвилині -
пізнавально-тематичні (економіка, спорт, культура).
У проміжках між випусками новин звучатиме музика формату AC
- adult contemporary (сучасна музика для дорослих людей).
Також в ефір виходитиме щоденне вечірнє ток-шоу (о 18:30) на
актуальну тему з гостем у студії тривалістю година-півтори. Вестимуть ток-шоу
Наталія Кондратенко і Марта Більська (програмний директор станції).
Радіостанція орієнтована на дорослих чоловіків віком 25-45
років. «Це люди, які люблять дивитися і слухати новини, люблять пізнавальну
інформацію та хорошу музику кінця 80-х-90-х і сучасну», - описав аудиторію
«Радіо 24» Роман Андерйко.
Також керівник радіокомпанії розповів, що на «Радіо 24» не
буде традиційних ведучих-діджеїв, а в ефір виходитимуть лише ведучі новин і
журналісти. «Ми набрали нових людей, незашорених, незіпсованих, без деформацій
роботи на попередніх радіостанціях», - додав Роман Андрейко.
Інформаційною службою «Радіо 24» керуватиме Ольга Боровець,
яка до цього очолювала службу інформації радіо «Люкс ФМ» у Львові.
Зі слів Романа Андрейка, інформаційна служба радіостанції
випускатиме як ексклюзивні львівські новини, у тому числі з прямими
включеннями, так і користуватиметься продуктом телеканалу «24». «Радіостанція
використовуватиме всі доступні джерела інформації. Половину з них становитиме
те, що верстається на каналі "24"», - зазначив він.
Компанія планує вийти і в інші міста: ТРК «Праймедіа»
братиме участь у конкурсі на 111 вільних частот, оголошеному в Нацраді, на який
подає до десяти заявок.
«Телекритика»
|